תרופה להשמנת יתר הושקה בבריטניה

בריטניה היא המדינה הראשונה בעולם בה הושקה תרופה חדשה להשמנת יתר המפחיתה את התיאבון וגורמת לירידה במשקל. התרופה תעניק תקווה למיליוני אנשים הלוקים בהשמנת יתר.
התרופה הנקראת רימונבנט או אקומפליה, מטפלת במערכות טבעיות בגוף המווסתות את משקל הגוף, חילוף החומרים, שימוש באנרגיה ותיאבון, מפחיתה את התשוקה למזון ומונעת הצטברות שומן ברקמות.
עד עתה, התקבלו תוצאות מרשימות במחקרים קליניים שנערכו בארהב ובאירופה. במחקר בו השתתפו 6000 נבדקים ניצפתה ירידה מרשימה במשקל והפחתה ניכרת בהיקפי המותניים.
התרופה נמצאה אף יעילה לשמירת רמות תקינות של גלוקוזה, כולסטרול ושאר שומנים בדם, דבר שעשוי לאפשר שימוש בה גם לטיפול בחולי סוכרת.
יצרני התרופה טוענים כי מעשנים המנסים להגמל מהרגל רע זה יוכלו להעזר בתרופה כדי להפחית תשוקה למזון כפיצוי על הפסקת העישון.
אומר דיויד הסלם, מנכל הפורום הלאומי להשמנת יתר בבריטניה: יש לנו הזדמנות מוגבלת בזמן לעשות דבר מה בקשר להשמנת יתר, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. השמנת יתר אינה בעיה קוסמטית או חברתית, זוהי בעיה רפואית רצינית. תרופה שתטפל בכל גורמי הסיכון ולא רק במשקל עשויה להיות כלי יקר ערך וחשוב ביותר.
עוד על השמנת יתר

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.