תאים של חזיר עשויים לרפא סוכרת

מדענים טוענים: תוך 10 שנים ניתן יהיה לפתח מרפא לסוכרת מתאים של חזיר.
צוות מחקר מאוניברסיטת מינסוטה מצא כי השתלת תאים מיצרי אינסולין מלבלב של חזיר בקופים משנה את מהלך מחלת הסוכרת. החוקרים מקווים שיוכלו לבחון את שיטתם בבני אדם בשנת 2009.
השתלת תאים מיצרי אינסולין מבטלת את הצורך בהזרקה יומית של אינסולין ומשפרת באופן ניכר את איכות החיים של החולים.
השתלת לבבות של חזירים משמשת כבר כיום לטיפול בבעיות לב רבות בקרב בני אדם, והמדענים טוענים כי שימוש באברי חזיר נוספים עשוי להיות פתרון לכמות המוגבלת של אברי אדם להשתלה.
מדענים כבר הצליחו לשנות את מהלך מחלת הסוכרת על-ידי השתלת תאי לבלב אנושיים בחולי סוכרת, אך הביקוש עולה באלפי מונים על ההיצע הקיים.
תוצאות מחקרנו מצביעות על כך שהשתלת תאים מיצרי אינסולין מלבלב של חזירים הם כנראה דרך להשגת ריפוי של מחלת הסוכרת. אומר דר ברנרד הרינג, החוקר הראשי.
במחקר שהתבצע עם קופי מעבדה, הצליח הצוות להתגבר על בעיית דחיית השתל של תאי החזיר בעזרת שילוב של תרופות שונות. הקופים שקיבלו את הטיפול התרופתי למניעת דחיית השתל נותרו בחיים והחלימו ממחלת הסוכרת.
לאחר שזיהינו את מסלולי ההכרה והדחיה של המערכת החיסונית לשתלים של תאים מיצרים אינסולין מלבלב של חזירים, אנו יכולים להתחיל בפיתוח של תרופות טובות יותר ויעילות יותר לדיכוי התגובה החיסונית אשר יאפשרו לנו להגיע למטרתנו העיקרית שהיא התאמת הטיפול לבני אדם. מסכם דר הרינג.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.