טלפונים סלולאריים אינם גורמים לגידולים

מחקר בריטי קובע: שימוש בטלפונים סלולאריים אינו מגביר את הסיכון להופעת גידולים במוח אצל מבוגרים.
במחקר בן ארבע שנים שבחן את האפשרות כי קיים קשר בין שימוש שיגרתי בטלפונים סלולאריים לבין הופעת גידולים שפירים במוח נמצא שאין קשר גלוי ביניהם.
במחקר שפורסם בכתב העת של האיגוד הבריטי לרפואה נמסר כי לא נמצא קשר בין שימוש אקראי, או ממושך, או מצטבר בטלפון סלולארי לבין הסיכון להופעת גידולים במוח. המדענים מאוניברסיטת לידס ומהמכון לחקר הסרטן בלונדון הגיעו למסקנה כי בשימוש בטלפון סלולארי לא נשקפת יותר סכנה להתפתחות גידולים במוח משימוש בטלפון קווי רגיל.
ממצאי מחקר זה סותרים ממצאים של מחקר קודם שנערך בשבדיה בו נמצא כי שימוש בטלפון סלולארי, באזורים כפריים, קשור לסיכון מוגבר להופעת גידולים במוח.
טלפון סלולארי נמצא בשימוש נרחב רק החל מסוף שנות התשעים של המאה הקודמת, לכן כמות המשתמשים לאורך זמן (יותר מעשר שנים) היא קטנה יחסית.
מספר מחקרים הזהירו שקיים קשר בין שימוש סדיר בטלפון סלולארי לבין בעיות בריאות, ובהן גם גידולים במוח. בעקבות כך, הורים רבים הפכו למודעים יותר לסכנות האפשריות הכרוכות בשימוש בהם בקרב ילדים קטנים.
מחקרים נוספים הצביעו על תופעות של בריאות לקויה באזורים מסוימים בהם מוצבות אנטנות סלולאריות ובעקבות כך נעשה מאמץ ציבורי להרחיקן, למרות שלא נמצא קשר גלוי בין התופעות.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.