גלישה באינטרנט מסייעת לבריאות

אתרי בריאות ברשת האינטרנט, המספקים מידע על בעיות בריאות ודרכים להתמודד איתן, הם בעלי השפעה חיובית על מצב בריאותם של גולשים הסובלים ממחלות ממושכות, כגון מחלות לב. כך נמצא במחקר שבדק את תכני הבריאות ברשת.
במחקר שנערך על-ידי אוניברסיטת לונדון קולג נמצא שתקשורת בנושאי בריאות באינטרנט תורמת לבריאותם הנפשית ולבריאותם הכללית של חולים במחלות כרוניות, מכיוון שהחולים מרגישים פחות מנותקים מן העולם הסובב אותם.
לאתרים המספקים תמיכה היתה את ההשפעה החיובית הרבה ביותר לסובלים מדכאון ושאר בעיות בריאות. לאתרי המידע הבריאותי היתה תרומה חשובה לקבלת מידע נוסף על מחלות הגולשים ועל דרכי הטיפול השונות.
דר אליזבט מוריי, עורכת המחקר מציינת: אנשים אלה מחפשים מידע, עיצה ותמיכה שיסייעו להם לבצע את השינויים הנדרשים באורח חייהם כדי להמשיך לחיות עם מחלתם, כגון שינויים בתזונה או בפעילות גופנית.
אתרי בריאות המשלבים מידע רפואי עם תמיכה פעילה עשויים לספק את אותם אנשים ולסייע להם להשיג בריאות טובה יותר מוסיפה דר מוריי.
ממצאי המחקר אוששו על-ידי קבוצות של רופאים וחולים. אתרי הבריאות שנבדקו כללו מידע אקדמי שהוכן בפיקוחם של בעלי מקצוע מתחום הרפואה.
עורכי המחקר מציעים לגולשים לבחון היטב ולוודא שהאתרים בהם הם גולשים הם מכובדים ובעלי מידע עדכני.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.