אמצעי מניעה לגברים נמצא יעיל והפיך

צורה חדשה של אמצעי למניעת הריון לגברים, המשתמשת בהורמונים העוצרים את יצור הזרע, נמצאה, במחקר חדש, כהפיכה תוך מספר חודשים לאחר הפסקת השימוש.
אמצעי המניעה החדש, הנמצא עדיין בפיתוח, משתמש בהורמונים המוזרקים לדם לעצירת יצור הזרע, באותו האופן בו, הגלולה למניעת הריון לנשים, עוצרת חריגת ביצית מהשחלות.
החוקרים במכון המחקר אנזק באוסטרליה מצאו כי אמצעי מניעה זה שהוא בעל יעילות גבוהה בעצירת יצור הזרע הוא גם הפיך. כל הגברים שהשתתפו בניסוי חזרו לפוריות מלאה תוך ארבעה חודשים מהפסקת הטיפול.
דר פיטר ליו, שהוביל את המחקר, אומר שממצאיו הם בעלי חשיבות לגברים המתעתדים להרחיב את משפחתם וחוששים מההשפעות ארוכות הטווח של הטיפול ההורמונלי.
המידע המצוי בידינו מספק בטחון רב כי יעילות אמצעי המניעה ההורמונלי לגברים משולב בהשבת כל מאפייני הזרע שיאפשרו פוריות מלאה לאחר הפסקת הטיפול. ממצאים אלה יאפשרו לגברים, ללא חשש, להשתתף בצורה הוגנת יותר בתכנון המשפחה ובמניעת הריון בלתי רצוי. מסכם דר ליו.
אמצעי המניעה החדש לגברים מביא לגוף את ההורמונים אנדרוגן ופרוגסטרון המעכבים את יצור הזרע באשכים שתוצאתו היא ספירת זרע נמוכה שאינה מאפשרת הפריה. אמצעי מניעה חדש זה נבדק כעת במחקרים מרובי משתתפים בסין ובאירופה.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.