תחושת שובע

תחושת שובע בעזרת גלולה שתופחת בקיבה

גלולה המיוצרת מאבקת ג'ל נוזלי, שפותחה על-ידי מדענים מהמכון הלאומי למחקר באיטליה, תופחת בקיבה ומעניקה תחושת שובע, ויכולה להיות חלום שהתגשם עבור אנשים הנמצאים בדיאטת הרזייה. החוקרים טוענים שתחושת המלאות נשמרת לכמה שעות.

הגלולה, שמכילה אבקת ג'ל, תופחת בקיבה לכדור של גל. נפח האבקה גדל פי 1000 כשהיא באה במגע עם מים. החומר שבגלולה הוא בבסיסו תאית שאינה נעכלת בגוף ויוצאת ממנו תוך 5-6 שעות.

אבקת הג'ל פותחה במקור עבור חיתולים בכדי להגביר את כושר הספיגה שלהם. בגמר הפיתוח תהו המדענים שמא יש למוצר השפעה דומה על נוזלי מערכת העיכול. בניסוי הראשוני נבדקה הגלולה בהצלחה עם 20 מתנדבים. כעת יוצא לדרך מחקר נוסף בו משתתפים 90 נבדקים שלוקים בהשמנת יתר.

לשם השגת תוצאה מרבית יש ליטול גלולה של 500 מ"ג עם שתי כוסות מים כ- 30 דקות לפני הארוחה. הגלולה תופחת בקיבה לממדי כדור טניס. המדענים טוענים כי התחושה שמתקבלת היא כמו התחושה לאחר אכילת צלחת גדושה בפסטה, דבר הגורם באופן טבעי לאכול פחות בעת הארוחה.

בראיון ב- BBC אמר החוקר הראשי פרופסור לואיג'י אמברוסיו שאחד מן החוקרים נטל את הגלולה בשעה 11 בבוקר וחש במלאות עד לשעות הערב המוקדמות.

במידה ותתקבלנה תוצאות מוצלחות במחקר הנוכחי תימכר הגלולה החדשה בתחילת קיץ 2008.

2.7.2007

עוד על תוכנית הרזיה

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …