חולי סוכרת

שמן דגים אומגה 3 יוכל לסייע לחולי סוכרת

מדענים בבריטניה עומדים לחקור האם תרופה שמקורה הוא שמן דגים אומגה 3 תוכל לסייע בטיפול בסיבוכים שכרוכים בסוכרת מסוג 2.אנשים עם סוכרת מסוג 2 עומדים בפני סיכון לנזק בעצבים ובכלי דם, שאחראי לסיבוכים כמו כריתת אברים, עיוורון ומחלת לב.

החוקרים מקווים שתרופה זו שמכילה שמן דגים אומגה 3 שמקורו בסרדינים נורווגים תוכל לסייע בהפחתת נזק עצבי ותמנע את התפתחותם של סיבוכים אלה.

דר' קיית מקורמיק, מאוניברסיטת סאותהמפטון שבבריטניה, שמוביל את המחקר, אומר: "התרופה שמכילה ריכוז גבוה של חומצות שומן אומגה 3 הוכחה כמצליחה ביותר בטיפול ברמות גבוהות של טריגליצרידים בדם. אם מחקרנו יצליח, הוא יספק הוכחה שטיפול בעזרת חומצות שומן מזוקקות מסוג אומגה 3 תוכלנה לשמש לשיפור תפקודם של עצבים וכלי דם, דבר שהוא רלוונטי ביותר לאנשים עם סיכון לסוכרת מסוג 2.מאגודת הסוכרת הבריטית נמסר בתגובה: למחצית מהאנשים עם סוכרת יש כבר סיבוכים בזמן שהם מאובחנים כלוקים בסוכרת, מכיוון שהמחלה יכולה להישאר סמויה אפילו 10 שנים. למחקר באוניברסיטת סאותהמפטון יש פוטנציאל לזהות טיפול קיים וזמין למניעת כמה מהסיבוכים הרציניים של סוכרת ולספק הגנה לאלה שנמצאים בסיכון".

30.12.2010

עוד על סוכרת

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …