תוספת של ויטמינים לילדים

תוספת של ויטמינים לילדים, לפעמים זה עניין בעל חשיבות עליונה. ארבעה ילדים אושפזו לאחרונה בבית חולים בשל מחסור חמור בויטמינים. מסתבר שאותם ילדים כמעט ולא נגעו בפירות ובירקות. רופאים מזהירים: ילדים בררניים עלולים לפתח מחסור בויטמינים שונים. מחסור קיצוני בויטמינים ובמינרלים יכול לגרום לבעיות בריאות קשות.

ויטמינים לילדים – מה אפשר לעשות?

פנינו אל הדיאטנית הקלינית שרון גבריאל, שמשמשת כיועצת לחברת טעם-טבע אלטמן, כדי לברר מה ניתן לעשות.

אומרת שרון גבריאל: מחקרים מדעיים מראים כי התזונה המקובלת כיום בעולם המערבי אינה מספקת לילדים את התמיכה התזונתית הנחוצה לשמירה על גדילה ובריאות תקינות. כדי לעמוד בקצובה היומית המומלצת כדאי לצרוך ויטמינים ומינרלים בתוספי תזונה.

ויטמינים ומינרלים משתתפים בתהליכי גדילה והתפתחות ומאיצים אותם, כיוון שהם חלק חשוב ממערכת חילוף החומרים (מטבוליזם) והם חיוניים לתפקוד מערכות שונות בגוף (ראייה, מערכת העצבים).

חסרים תזונתיים אצל הילד עלולים לפגוע ביכולתו לממש את מלוא פוטנציאל הגדילה וההתפתחות הפיזית והמנטאלית שלו. ישנה גם סכנה של היחלשות המערכת החיסונית, שיכולה להגדיל את הנטייה לסבול ממחלות שונות ומהצטננויות חוזרות ונשנות.

מסבירה שרון גבריאל: הגישה הרווחת כיום גורסת כי מספר מסוים של ירקות ופירות טריים ביום אמור לספק את כל כמות הויטמינים והמינרלים שנחוצים לגוף. אולם, מחקרים מדעיים מראים כי הדיאטה המקובלת כיום בעולם המערבי אינה מספקת לילדים את הכמות הנאותה של ויטמינים ומינרלים שנחוצים לשמירת בריאותם ולגדילתם התקינה. בנוסף, כפי שידוע להורים רבים, קשה להרגיל את הילדים לאכול את הכמות היומית הנחוצה של פירות וירקות. ישנן אף עדויות שהאדמה שבה גדלים הירקות והפירות שלנו מכילה מזהמים שונים שפוגעים בתכולת הויטמינים שבפירות ובירקות שאנו אוכלים. נטילה של תוספי תזונה מאוזנים ומפוקחים מבטיחה כי ילדינו יקבלו את קצובת הויטמינים והמינרלים היומית שנחוצה לשמירה על בריאותם התקינה.

ויטמינים לילדים – השלמה תזונתית חשובה

המסקנה היא ברורה, ילדים רבים עלולים לסבול ממחסור בויטמינים ובמינרלים, איך מתגברים על מחסור זה בדרך סימפתית שילדים אוהבים ומוכנים להתמיד בה?

המומחים של חברת אנליט הישראלית, פיתחו את סדרת יומי, סדרה מיוחדת של ויטמינים ומינרלים עבור ילדים. המוצרים של יומי אהובים על הילדים, בשל מראם וטעמם – סוכריית פקטין או שוקולד בצורת דובון. כל מוצרי יומי מכילים רכיבים טבעיים, ויטמינים ומינרלים איכותיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים, והם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר.

סדרת מוצרי יומי היא הנמכרת והפופולרית ביותר ברשתות הפארמים בישראל, והיא מיוצאת לאירופה, אפריקה ואמריקה, שבהן זוכים המוצרים להצלחה רבה. גאווה ישראלית אמתית!

 

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …