איך נפטרים משומן עיקש בגוף?

להערכה העצמית ולדימוי הגוף יש השפעה רבה על המחשבות, הרגשות וההתנהגות שלכם. כשאתם משווים את הגוף שלכם לאחרים, כנראה שלעולם לא תהיו מרוצים. החברה התזזיתית והמצולמת ברשתות החברתיות גורמת לכולנו להאמין שיש איזה סטנדרט יופי אליו אנחנו חייבים לשאוף. עם זאת, בדרך כלל מדובר בתמונות שלא משקפות את המציאות. ואם זה לא אמיתי, זה גם לא בר השגה. עם זאת, רוב האנשים חושבים אחרת, וסובלים מהערכה עצמית נמוכה ומחוסר שביעות רצון מהגוף שלהם. אז מה אפשר לעשות?

לפעמים, כשמדובר במצבורי שומן מעצבנים, יש מה לעשות כדי להשיג גם גוף מחוטב וגם הערכה עצמית משופרת ורווחה לנפש.

על מצבורי שומן עקשניים קרובים לעור

אנשים עם בריאות טובה, שמקפידים על פעילות גופנית ותזונה נכונה, מגלים לא פעם שהם לא מצליחים להיפטר מתאי שומן שהצטברו באזורים מסוימים בגוף כמו בבטן, בסנטר או בזרועות. את מצבורי השומן הללו הנמצאים ממש מתחת לעור, ניתן לצבוט, אך קשה מאוד להיפטר מהם רק באמצעות אורח חיים בריא.

כאן מגיעה לעזרתכם הטכנולוגיה החדשה המשתמשת בטמפרטורות קיצוניות (קרות או חמות) כדי להמיס או להקפיא את השומן העודף ולהמית אותו. לאחר מכן יסולקו תאים אלה מהגוף כמו כל פסולת אחרת, באמצעות מערכת הלימפה.

המסת שומן בקור (טיפול שנקרא גם המסת שומן בקור) – משתמשת במכשיר שמקפיא את האזור המטופל וממית את תאי השומן העודפים מבלי לפגוע בעור או בשאר הרקמות בסביבה.

המסת שומן בחום גבוה – משתמשת במכשיר שמחמם את האזור המטופל כדי להמיס את תאי השומן העודפים. גם שיטה זו לא פוגעת בעור וברקמות הסמוכות.

שתי השיטות, ההקפאה וההמסה בחום – יעילות לחיטוב הגוף מחדש ולהחזרת עטרה ליושנה, חוסכות את הצורך לעבור ניתוח שאיבת שומן, אינן יעילות לתאי שומן שנמצאים בעומק הגוף, לא מומלצת לאנשים כבדי משקל ולא משמשות כשיטת הרזייה. הפעם, נתמקד בהקפאת שומן.

האם הקפאת שומן עובדת?

הניסיון מלמד שטיפולים להקפאת שומן הם בעלי אחוזי הצלחה גבוהים, הם יעילים להסרת תאי שומן באזורים שונים בגוף, וגורמים לפחות תופעות לוואי בהשוואה לפרוצדורות אחרות, כמו ניתוח שאיבת שומן.

למרות שהליך טיפולי זה יכול להסיר תאי שומן עודפים, לא מדובר בתרופת פלא, ואתם לא צריכים לצפות להסרת שומן מוחלטת. ההליך גם לא מתאים לכולם. אורח חיים וגורמים אחרים עשויים להשפיע על מידת ההצלחה, כאשר אנשים שימשיכו לאכול מזון לא בריא ולבלות את רוב היום בישיבה, צפויים להפחתת שומן קטנה יותר.

הקפאת שומן גם לא יכולה להדק עור רפוי. אם העור באזור הטיפול נמתח עקב הצטברות תאי השומן, יתכן ולאחר הליך הסרת השומן יישאר במקום עור עודף.

תופעות לוואי וסיבוכים לאחר הקפאת שומן

הקפאת שומן היא הליך לא פולשני, ולכן אינה דורשת חתכים, הרדמה או תרופות שעלולות לגרום לתגובה אלרגית. המשמעות היא – סבירות נמוכה לסיבוכים ולתופעות לוואי, בהשוואה להליכים כירורגיים, כמו שאיבת שומן.

המחקרים מצביעים בדרך כלל על כך שהקפאת שומן היא טיפול בטוח ויעיל להסרת אזורי שומן מסוימים, לדוגמה:

מחקר מ-2015, בדק נתונים של 19 מחקרים קודמים בנושא הקפאת שומן. כדי למדוד את הפחתת השומן נעזרו החוקרים בכלי הדומה לסרגל. הם מצאו שאנשים איבדו בממוצע 14.67% עד 28.5% מהשומן באזורים שטופלו בהקפאת שומן. כאשר החוקרים מדדו את הפחתת השומן באולטרסאונד, הם מצאו שהמטופלים איבדו בין 10.3% ל-25.5%.

החוקרים לא מצאו גורמי סיכון בריאותיים עיקריים הקשורים להליך הקפאת השומן. בנוסף, לא נרשמה ירידה בתפקוד הכבד או ברמות השומנים. כלומר, הקפאת שומן היא הליך קוסמטי בלבד.

מחקר אחר מ-2015 שפורסם ב-Aesthetic Surgery Journal, מצא שמתוך 1,445 נבדקים, רק 12 אנשים (פחות מ-1%) דיווחו על סיבוכים, כשהסיבוך השכיח ביותר הייתה אובדן תחושה באזור המטופל. תופעות לוואי זמניות עשויות לכלול: נפיחות, חבלות, רגישות, עור אדמדם וכאב מקומי.

לאור זאת, אם אתם מתכננים להיפטר משומן עיקש בגוף בעזרת הקפאת שומן, וודאו שתוכלו להתחייב להרגלים בריאים: לישון מספיק, לאכול נכון ולהקפיד על פעילות גופנית. לא רק שהרגלים טובים אלה יחוללו פלאים בבריאות הכללית שלכם, הם גם ימנעו הצטברות של תאי שומן חדשים וישמרו על גופכם החטוב, מה שישפיע לטובה על הביטחון העצמי וייצור במוח שלכם דימוי גוף טוב יותר.

כן אני רוצה לקבל פרטים נוספים על איך נפטרים משומן עיקש בגוף

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אולי יעניין אותך...

סוגי החלקה לשיער

סוגי החלקה לשיער

ישנם סוגים רבים ושונים של מחליקי שיער, אך כולם פועלים בצורה דומה. הם משתמשים בחום …