למרות הכל, הומיאופטיה אכן תורמת לבריאות

הומיאופטיה סייעה לשיפור בריאותם של יותר מ- 70% חולים במחלות כרוניות (ממושכות) בבית החולים ההומיאופטי בבריסטול, בריטניה. ממצאים אלה הציתו מחדש את הויכוח עתיק היומין על יעילות ההומיאופטיה כשיטת טיפול יעילה.
יותר מ- 6,500 חולים נטלו חלק במחקר זה, בו רבים סבלו ממחלות כרוניות, כגון דלקות פרקים ואקזמה חמורה.
במחקר נמצא שאנשים צעירים, מתחת לגיל 16 הם הנהנים העיקריים משיטת הטיפול ההומיאופטי, אשר בה, בעזרת מינונים זעירים ממריצים את מערכות ההגנה של הגוף ואת תהליכי ההחלמה ממחלות.
הממצאים סותרים מחקר קודם שפורסם בבטאון לנצט בו נטען כי ההומיאופטיה אינה יעילה יותר מן הפלסבו (תרופה שאין בה חומר פעיל ומשמשת כאמצעי בקרה במחקרים קליניים).
במחקר שנערך בבריסטול נמצא ש- 89% מחולי האסטמה הצעירים דיווחו שיפור בתסמינים. 68% מהסובלים מאקזמה דיווחו כי בעקבות הטיפול ההומיאופטי השתחררו לגמרי מתסמיני אקזמה.
בסך הכל 75% מהמשתתפים דיווחו שהם מרגישים טוב יותר או הרבה יותר טוב.
המחלוקת סביב טיפולי הומיאופטיה נמשכת כבר שנים רבות ומומחי בריאות רבים אף מיתגו אותה כטיפול בלתי יעיל. אך תוצאות המחקר האחרון, שהתפרסם בבטאון לרפואה משלימה, מצביעות על תרומה חיובית למשתמשים בהומיאופטיה.
כותבים מחברי המחקר: במחקר תצפיתי זה באו לידי ביטוי שינויים בריאותיים חיוביים שניצפו במהלך טיפול הומיאופטי שיגרתי בבית החולים בקשת רחבה של מצבי בריאות. השיפורים המשמעותיים אובחנו בקרב ילדים
למרות שהיכולת להסיק מסקנות נחרצות ממחקר תצפיתי היא מוגבלת, מעניק המחקר רצף ניכר של הוכחות המצביעות על יעילות הטיפול ההומיאופטי בקשת רחבה של מחלות כרוניות מוסיפים מחברי המחקר.
בתגובה למחקר, מסרה סאלי פנרוז, יור האגודה הבריטית להומיאופטיה ודיקנית הפקולטה להומיאופטיה, שהמחקר הציג תמונה רבת כוח ומשכנעת על יכולתה של ההומיאופטיה בעולם האמיתי. לרפואה המודרנית, לעיתים קרובות, יש מעט מאוד מה להציע לחולים במחלות כרוניות, ולמרות שהומיאופטיה היא חלק משירותי הבריאות בבריטניה כבר משנת 1948, עדיין חולים רבים מדי אינם מופנים לטיפול הומיאופטי. אנו רוצים שיותר חולים יקבלו את ההזדמנות להנות מטיפול יעיל זה היא מסכמת.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.