שיעור התאבדויות גבוה יותר בקרב נשים שעברו השתלת סיליקון בחזה

שיעור ההתאבדויות בקרב נשים שעברו השתלת סיליקון להגדלת החזה גבוה ב- 73% משיעורו בכלל האוכלוסיה, כך נטען במחקר שנערך בקנדה.
חוקרים מבית הספר לרפואה באוניברסיטת לאוול בקנדה בחנו מידע אודות 24,600 נשים שעברו ניתוח להגדלת חזה מטעמים קוסמטיים בין 1974 ל- 1989.
בעוד ששיעור מקרי המוות בקרב הנשים המושתלות היה נמוך ב- 26% מכלל האוכלוסיה, שיעור מקרי ההתאבדויות היה גבוה ב- 73% בהשוואה לכלל האוכלוסיה.
אך אסור לטעות, שתלים בחזה אינם הגורם לאריכות ימים. מסביר דר זק בריסון, עורך המחקר: נשים העוברות ניתוח להגדלת החזה חייבות להיות בבריאות טובה שתאפשר את הניתוח. נשים אלה הן, בדרך כלל, ממעמד חברתי/כלכלי גבוה מן הממוצע שבריאותו טובה יותר מבריאות כלל האוכלוסיה.
החוקרים בחנו נתונים גם על נשים שעברו ניתוחים קוסמטיים אחרים. גם בהם התגלה דפוס ממצאים דומה. בעוד ששיעור מקרי המוות היה נמוך בקרבן ב- 32%, שיעור מקרי ההתאבדויות היה גבוה ב- 55% בהשוואה לכלל האוכלוסיה.
מסכם דר בריסון: על הרופאים והמנתחים להשקיע תשומת לב מיוחדת למניעים של הנשים המבקשות ניתוח להגדלת החזה. אם מתגלות בעיות שלא ניתן לפותרן באמצעות ניתוח פלסטי, חשוב להפנות את אותן נשים לקבלת סיוע ממומחים לבריאות הנפש.
המחקר התפרסם בכתב העת האמריקאי לאפידמיולוגיה.

אולי יעניין אותך...

זקפה רכה

זקפה רפה – אין אונות – אימפוטנציה גרסת 2021 משל ונמשל

 זקפה רפה  2. זה היה בשלהי שנת 2012 (ב- 26.11.12 ליתר דיוק). בעקבות עוד מבצע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.